Doprava

Milí zákazníci,

v tomto článku sme pre Vás pripravili najdôležitejšie informácie ohľadom procesu dopravy pre pohodlné doručenie Vašich balíčkov. Článok poskytuje informácie o našich prepravných partneroch Packeta a DPD. 

Vaša Puella

 

 

*********************************************************************************************

Firma Packeta

 

Všeobecné info:

1.) Ak si prajete zmeniť adresu doručenia a balík už je v preprave, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: https://www.packeta.sk/kontakty

2.) Ak si želáte predĺžiť dobu uloženia zásielky, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: https://www.packeta.sk/kontakty 

V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte vedieť Packete a úložnú lehotu Vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.

 

 
Aké sú možnosti dopravy?
 

Vyberte si hneď z niekoľkých možností doručenia zásielok, ktoré vám Packeta ponúka.

  

Doručenie do Z-BOXu
Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, a to pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.
 
Doručenie na adresu
Zásielku vám doručíme priamo na zadanú adresu či už domov, alebo napríklad aj do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.
 
Doručenie na výdajné miesto
Ako sa stať výdajným miestom Packety? - Packeta.sk
Nechcete čakať na kuriéra? Vyzdvihnite si zásielku na jednom z našich výdajných miest. Vyberte si to, ktoré máte po ruke a pre zásielku si sem odskočte vtedy, keď budete mať čas.
 
 
Ako to funguje

01: V e-shope si pri dokončovaní objednávky vyberte ako spôsob doručenia tovaru Packetu. Ak preferujete doručenie na výdajné miesto, vyberte v zozname to, ktoré máte v blízkosti. Hľadať môžete napríklad pomocou PSČ.

02: Akonáhle e-shop (odosielateľ) odovzdá tovar do prepravy, bude vám zaslaný e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online na našej webovej stránke alebo v mobilnej aplikácii Packeta.

03: Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Pri voľbe doručenia na adresu vás bude vopred kontaktovať náš kuriér.

Viac sa dozviete na: https://www.packeta.sk/prijem

 

Z-BOX

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto Packety, vďaka ktorému už nikdy nemusíte byť ako „na ihlách“ a čakať, kým vám zavolá kuriér. Zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď máte čas a navyše je cena doručenia rovnaká ako na naše kamenné výdajné miesta.

 

Z-BOX je eko
Z-BOXy sú napájané solárnymi panelmi a fungujú preto autonómne bez potreby napojenia na elektrinu.
 
Nonstop prevádzka
Z-BOXy sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni! Skočte si sem pre zásielku napríklad aj v noci.
 
Rýchlo a bez čakania
Pri Z-BOXe stačí na vašom mobile zapnúť aplikáciu Packeta, GPS a bluetooth a schránka sa sama automaticky otvorí a zásielka je vaša!
 
Bezkontaktný výdaj
Nielen v čase pandémie oceníte, že si môžete zásielku vyzdvihnúť bezpečne aj bez fyzického kontaktu s cudzím človekom.
 
Ako to funguje?

01: Nakúpte v e-shope, ktorý spolupracuje s Packetou.

02: V košíku zvoľte doručenie na výdajné miesto a zo zoznamu si vyberte Z-BOX vo vašom okolí.

03: Počkajte na informáciu, že kuriér doručil zásielku do zvoleného Z-BOXu.

04: Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, väčšina Z-BOXov funguje 24/7. Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 deň.

Prišla vám do Z-BOXu zásielka na dobierku?

Pomocou našej aplikácie ju môžete jednoducho zaplatiť a potom už len „hurá“ pre zásielku!

 

Viac sa dozviete na: https://www.packeta.sk/zbox

Video návod: https://www.youtube.com/watch?v=P7Mqj_zuOTo&t=41s

 

********************************************************************************************************************************

Packeta - Doručenie domov na adresu

Dobierka na tri spôsoby

Kartou či v hotovosti? Vopred či na mieste? Stačí si vybrať, ako dobierku zaplatiť. V hotovosti, cez online platobnú bránu alebo kartou u každého kuriéra.

 

Ako služba funguje
 

01: Zvoľte doručenie na adresu: Pri nákupe v e-shope si zákazník v košíku zvolí prepravu cez Packetu s doručením na adresu.

02: Email a sms: V deň doručovania príjemcovi pošleme email a sms správu s predpokladaným minútovým časom doručenia a s odkazom na live tracking.

03: Live-tracking: Live tracking umožní príjemcovi sledovať na mape jeho zásielku v reálnom čase. Príjemca tak presne vie, kde sa kuriér nachádza a za aký čas dorazí na adresu doručenia.

04: Zásielka u vás: Potom už stačí iba počkať, kým kuriér zavolá, že je na adrese. Príjemca nemusí ukazovať občiansky preukaz, na prevzatie zásielky mu postačí QR kód alebo PIN kód.

Live- tracking a minútový čas doručenia

Už žiadne čakanie na kuriéra. Príjemca vie presný čas, kedy bude mať zásielku vo svojich rukách. A to len vďaka Packete.

Máme prepracovaný notifikačný systém, vďaka ktorému je príjemca vždy v obraze, kde je jeho zásielka. V deň doručovania ho informujeme e-mailom a SMS o presnom čase doručenia. Live-tracking zas umožní príjemcovi sledovať na online mape pohyb zásielky v reálnom čase. Ľahko tak zistí, koľko času ostáva do príchodu kuriéra a kde sa kuriér so zásielkou nachádza posledných 60 minút pred jej doručením. Môže si tak pokojne odskočiť aj na kávičku do kaviarne alebo na nákup do obchodu. 
 
Viac sa dozviete na: https://www.packeta.sk/domov
 

 ********************************************************************************************************************************

FIRMA DPD

Možnosti komunikácie s DPD pre príjemcu

Informácie o stave balíka

Informáciu o stave zásielky nájdete v Trackingu na stránke www.dpd.sk na základe zadania čísla svojej zásielky.

Možnosť zmeniť adresu alebo deň doručenia

Pri odosielaní zásielok prostredníctvom produktu DPD Home je príjemca zásielky deň vopred informovaný o doručení zásielky a v deň doručenia zásielky je informovaný o hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér zásielku doručí. Vo všetkých avizačných správach zaslaných k tomuto produktu máte možnosť online zmeniť deň alebo adresu doručenia.

Iné otázky

Ak máte otázky, ktoré sa netýkajú spomenutých udalostí, môžete kontaktovať DPD mailom na adrese dpd@dpd.sk Pracovníci zákazníckeho servisu DPD Vás budú kontaktovať spravidla do 4 hodín od odoslania otázky.

Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?

Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, môžete si balík presmerovať. Stačí kontaktujtovať zákaznícky servis DPD e-mailom na dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky alebo sa zaregistrujte do aplikácie myDPD.

 

Späť do obchodu