Doprava a platba

DOPRAVA  & Spôsoby platby

 

 

Doručenie zásielok
(Výdajné miesta & boxy):

Dopravca Cena doručenia pri objednávkach do 87,99 € Cena doručenia pri objednávkach nad 87,99 €

Do 0,01 € ZADARMO

Do 2,29 € (TERAZ ZADARMO) ZADARMO

Do 2,29 € (TERAZ ZADARMO) ZADARMO
*Aktuálne ceny za dopravu nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2. (Doprava & platba).


Doručenie zásielok (Na adresu):

Dopravca Cena doručenia pri objednávkach do 87,99 € Cena doručenia pri objednávkach nad 87,99 €

Do 3,69 € ZADARMO

Do 3,69 € ZADARMO

  *Aktuálne ceny za dopravu nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2. (Doprava & platba).

 




Spôsoby uhradenia objednávky:

Spôsob platby Poplatok za službu Trvanie úhrady objednávky


Bankový prevod

ZADARMO 2-3 PRACOVNÉ DNI


Na dobierku

do 0,99 € PRI VYZDVIHNUTÍ


Kartou

ZADARMO IHNEĎ


Apple/Google pay

ZADARMO IHNEĎ

*Aktuálne ceny poplatkov za platby nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2. (Doprava & platba).

Aké sú možnosti dopravy?

Doručenie na adresu

Zásielku vám doručíme priamo na zadanú adresu či už domov, alebo napríklad aj do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.

Doručenie do Z-BOXu

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, a to pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.

Doručenie na výdajné miesto

Nechcete čakať na kuriéra? Vyzdvihnite si zásielku na jednom z našich výdajných miest. Vyberte si to, ktoré máte po ruke a pre zásielku si sem odskočte vtedy, keď budete mať čas.

Viac o možnostiach doručenia zásielok sa dozviete na: www.packeta.sk/prijem

 

Dalšie informácie:

Zásielka na dobierku do Z-BOXu? Viac sa dozviete na: www.packeta.sk/zbox

Ak si prajete predĺžiť dobu uloženia zásielky alebo zmeniť adresu doručenia pričom balík už je v preprave, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: www.packeta.sk/kontakty

V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte vedieť Packete a úložnú lehotu Vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.

 

Informáciu o stave zásielky nájdete v Trackingu na stránke www.dpd.sk na základe zadania čísla svojej zásielky.
 
Možnosť zmeniť adresu alebo deň doručenia
Pri odosielaní zásielok prostredníctvom produktu DPD Home je príjemca zásielky deň vopred informovaný o doručení zásielky a v deň doručenia zásielky je informovaný o hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér zásielku doručí. Vo všetkých avizačných správach zaslaných k tomuto produktu máte možnosť online zmeniť deň alebo adresu doručenia.
 
Iné otázky
Ak máte otázky, ktoré sa netýkajú spomenutých udalostí, môžete kontaktovať DPD mailom na adrese dpd@dpd.sk Pracovníci zákazníckeho servisu DPD Vás budú kontaktovať spravidla do 4 hodín od odoslania otázky.
 
Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?
Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, môžete si balík presmerovať. Stačí kontaktovať zákaznícky servis DPD e-mailom na dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky alebo sa zaregistrujte do aplikácie myDPD.

 

Doplňujúce informácie:


DOBA DORUČENIA:

Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 14:00 hod. na tovar, ktorý je skladom, Vašu objednávku zabalíme a odošleme ešte v daný deň. Balíček bude za 1-3 pracovné dni u Vás. Je však potrebné zdôrazniť, že táto doba môže byť ovplyvnená niektorými faktormi. Napríklad, akákoľvek objednávka spracovaná počas víkendu alebo sviatku si vyžaduje väčšiu časovú náročnosť, čo môže dodatočne predĺžiť dobu doručenia Vašej zásielky. Vždy však minimalizujeme akýkoľvek vplyv na dobu doručenia zásielok.

 

 

Späť do obchodu