Doprava
Milí zákazníci,
v tomto článku sme pre Vás pripravili najdôležitejšie informácie ohľadom procesu dopravy pre pohodlné doručenie Vašich balíčkov. Článok poskytuje informácie o našich prepravných partneroch Packeta a DPD.
Vaša Puella
*********************************************************************************************
Firma Packeta
Všeobecné info:
1.) Ak si prajete zmeniť adresu doručenia a balík už je v preprave, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: https://www.packeta.sk/kontakty
2.) Ak si želáte predĺžiť dobu uloženia zásielky, bude potrebné kontaktovať priamo prepravcu: https://www.packeta.sk/kontakty
V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, dajte vedieť Packete a úložnú lehotu Vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.
Vyberte si hneď z niekoľkých možností doručenia zásielok, ktoré vám Packeta ponúka.
/f/107914/463x347/e4db11bd05/z-box-2-p.png)
/f/107914/463x347/dcde37d1d9/market.png)
01: V e-shope si pri dokončovaní objednávky vyberte ako spôsob doručenia tovaru Packetu. Ak preferujete doručenie na výdajné miesto, vyberte v zozname to, ktoré máte v blízkosti. Hľadať môžete napríklad pomocou PSČ.
02: Akonáhle e-shop (odosielateľ) odovzdá tovar do prepravy, bude vám zaslaný e-mail s trasovacím číslom. Cestu vašej zásielky tak môžete sledovať online na našej webovej stránke alebo v mobilnej aplikácii Packeta.
03: Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám pošleme SMS a e-mail s heslom. Od tejto chvíle si ju môžete kedykoľvek do 7 dní vyzdvihnúť. Pri voľbe doručenia na adresu vás bude vopred kontaktovať náš kuriér.
Viac sa dozviete na: https://www.packeta.sk/prijem
Z-BOX
Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto Packety, vďaka ktorému už nikdy nemusíte byť ako „na ihlách“ a čakať, kým vám zavolá kuriér. Zásielku si vyzdvihnete vtedy, keď máte čas a navyše je cena doručenia rovnaká ako na naše kamenné výdajné miesta.
01: Nakúpte v e-shope, ktorý spolupracuje s Packetou.
02: V košíku zvoľte doručenie na výdajné miesto a zo zoznamu si vyberte Z-BOX vo vašom okolí.
03: Počkajte na informáciu, že kuriér doručil zásielku do zvoleného Z-BOXu.
04: Zásielku si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek, väčšina Z-BOXov funguje 24/7. Na vyzdvihnutie máte 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 deň.
Prišla vám do Z-BOXu zásielka na dobierku?
Pomocou našej aplikácie ju môžete jednoducho zaplatiť a potom už len „hurá“ pre zásielku!
Viac sa dozviete na: https://www.packeta.sk/zbox
Video návod: https://www.youtube.com/watch?v=P7Mqj_zuOTo&t=41s
********************************************************************************************************************************
Packeta - Doručenie domov na adresu
Kartou či v hotovosti? Vopred či na mieste? Stačí si vybrať, ako dobierku zaplatiť. V hotovosti, cez online platobnú bránu alebo kartou u každého kuriéra.
01: Zvoľte doručenie na adresu: Pri nákupe v e-shope si zákazník v košíku zvolí prepravu cez Packetu s doručením na adresu.
02: Email a sms: V deň doručovania príjemcovi pošleme email a sms správu s predpokladaným minútovým časom doručenia a s odkazom na live tracking.
03: Live-tracking: Live tracking umožní príjemcovi sledovať na mape jeho zásielku v reálnom čase. Príjemca tak presne vie, kde sa kuriér nachádza a za aký čas dorazí na adresu doručenia.
04: Zásielka u vás: Potom už stačí iba počkať, kým kuriér zavolá, že je na adrese. Príjemca nemusí ukazovať občiansky preukaz, na prevzatie zásielky mu postačí QR kód alebo PIN kód.
Live- tracking a minútový čas doručenia
********************************************************************************************************************************
FIRMA DPD
Možnosti komunikácie s DPD pre príjemcu
Informácie o stave balíka
Informáciu o stave zásielky nájdete v Trackingu na stránke www.dpd.sk na základe zadania čísla svojej zásielky.
Možnosť zmeniť adresu alebo deň doručenia
Pri odosielaní zásielok prostredníctvom produktu DPD Home je príjemca zásielky deň vopred informovaný o doručení zásielky a v deň doručenia zásielky je informovaný o hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér zásielku doručí. Vo všetkých avizačných správach zaslaných k tomuto produktu máte možnosť online zmeniť deň alebo adresu doručenia.
Iné otázky
Ak máte otázky, ktoré sa netýkajú spomenutých udalostí, môžete kontaktovať DPD mailom na adrese dpd@dpd.sk Pracovníci zákazníckeho servisu DPD Vás budú kontaktovať spravidla do 4 hodín od odoslania otázky.
Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?