Doprava a spôsoby platby

Doručenie zásielok na výdajné miesta a do boxov

Dopravca Cena doručenia pri objednávkach do 87,99 € Cena doručenia pri objednávkach nad 87,99 €

0,01 € ZADARMO

ZADARMO ZADARMO

ZADARMO ZADARMO
0,99 € ZADARMO
0,99 € ZADARMO
*Aktuálne ceny za dopravu nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2 (Doprava a platba).



Doručenie zásielok na adresu

Dopravca Cena doručenia pri objednávkach do 87,99 € Cena doručenia pri objednávkach nad 87,99 €

3,69 € ZADARMO
3,69 € ZADARMO

  *Aktuálne ceny za dopravu nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2 (Doprava a platba).



 Spôsoby úhrady objednávky

Spôsob platby Poplatok za službu Trvanie úhrady objednávky


Bankový prevod

ZADARMO 2 – 3 PRACOVNÉ DNI


Na dobierku

0,99 € PRI VYZDVIHNUTÍ


Kartou

ZADARMO IHNEĎ


Apple/Google pay

ZADARMO IHNEĎ

*Aktuálne ceny poplatkov za platby nájdete v košíku pri vytváraní objednávky v bode 2 (Doprava a platba).


Aké sú možnosti dopravy?

Doručenie na adresu

Zásielku vám doručíme priamo na vami zadanú adresu domov alebo do práce. O dni a čase doručovania vás budeme vopred informovať.

Doručenie do Z-BOXu

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, pokojne aj uprostred noci. Z-BOX otvoríte prostredníctvom mobilnej aplikácie Packeta.

Doručenie na výdajné miesto

Nechcete čakať na kuriéra? Vyzdvihnite si zásielku na jednom z výdajných miest. Vyberte si to, ktoré máte poruke a pre zásielku si sem odskočte vtedy, keď budete mať čas.

Viac o možnostiach doručenia zásielok sa dozviete na: www.packeta.sk/prijem

Ďalšie informácie

Zásielka na dobierku do Z-BOXu? Viac sa dozviete na: www.packeta.sk/zbox

Ak si prajete predĺžiť dobu uloženia zásielky alebo zmeniť adresu doručenia balíka, ktorý je už je v preprave, je potrebné kontaktovať priamo prepravcu: www.packeta.sk/kontakty

V prípade, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, oznámte to Packete, a úložnú lehotu vám zadarmo predĺžia až na 21 dní. Úložnú dobu zásielky môžete predĺžiť tiež v mobilnej aplikácii Packeta. V Z-BOXe je úložná doba obmedzená. Počas vianočnej sezóny môže byť úložná lehota zásielky a možnosť jej predĺženia dočasne skrátená.

 

 

Informáciu o stave zásielky nájdete v Trackingu na stránke www.dpd.sk na základe zadania čísla svojej zásielky.

Možnosť zmeniť adresu alebo deň doručenia

Pri odosielaní zásielok prostredníctvom produktu DPD Home je príjemca zásielky deň vopred informovaný o doručení zásielky a v deň jej doručenia je informovaný o hodinovom intervale, v ktorom mu kuriér zásielku doručí. Vo všetkých avizačných správach zaslaných k tomuto produktu nájdete link, pomocou ktorého môžete online zmeniť deň alebo adresu doručenia.

Iné otázky

Ak máte ďalšie otázky, môžete kontaktovať spoločnosť DPD e-mailom na adrese: dpd@dpd.sk. Pracovníci zákazníckeho servisu DPD vás budú kontaktovať spravidla do 4 hodín od odoslania otázky.

Ako môžem zmeniť termín alebo miesto doručenia?

Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia, môžete balík presmerovať. Stačí kontaktovať zákaznícky servis DPD e-mailom na adrese dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky alebo sa zaregistrujte do aplikácie myDPD.

Doplňujúce informácie


DOBA DORUČENIA

Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 14.00 hod. na tovar, ktorý je skladom, vašu objednávku zabalíme a odošleme ešte v ten istý deň. Balíček bude za 1 – 3 pracovné dni u vás.

Je však potrebné zdôrazniť, že táto doba môže byť ovplyvnená niektorými faktormi, ako napríklad spracovanie objednávky počas víkendu alebo sviatku, čo si vyžaduje väčšiu časovú náročnosť a následné dodatočné predĺženie doby doručenia vašej zásielky. Vždy však minimalizujeme akýkoľvek vplyv na dobu doručenia zásielok.

 

 

 

Doručenie na adresu kuriérom GLS

V okamihu expedovania balíka vám budú doručené všetky dôležité informácie (číslo balíka, časové okno pre doručenie, výška dobierky, priamy kontakt na kuriéra). Doručenie balíka trvá 1 – 2 pracovné dni. Platbu je možné vykonať kartou alebo v hotovosti. Polohu svojho balíka si môžete kedykoľvek overiť na stránke www.gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok

Doručenie do GLS Balíkomatu

GLS Balíkomat je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Po doručení balíka do GLS Balikomatu vám bude  prostredníctvom SMS alebo e-mailu zaslaná notifikácia, ktorá obsahuje PIN kód pre vyzdvihnutie. Na vyzdvihnutie balíka máte 4 pracovné dni.

Doručenie na výdajné miesto GLS Parcel Shop

Ide o najrýchlejší spôsob doručenia. GLS Parcel Shop je výdajné miesto, kde si môžete prevziať svoju zásielku. Po doručení balíka na vyzdvihnutie vám bude prostredníctvom SMS alebo e-mailu zaslaná notifikácia, ktorá obsahuje PIN kód potrebný k prevzatiu. S týmto kódom a s platným občianskym preukazom alebo pasom si môžete vyzdvihnúť svoju zásielku. Na vyzdvihnutie balíka máte 5 pracovných dní.

 
Späť do obchodu