Objednávka

Ktorý produkt by ste mi odporúčili ako darček?

Ak si nie ste istý, aká vôňa by sa páčila obdarovanému, odporúčame si vybrať niektorú z rôznych veľkostí darčekových krabičiek, ktoré nájdete na našom e-shope v sekcii darčekové krabičky.

Máte v ponuke darčekové karty?

Momentálne nemáme v ponuke darčekové karty. Pre akcie a zľavy vám odporúčame sledovať naše sociálne siete - Facebook a Instagram.

Ako uplatniť zľavový kód?

Pre uplatnenie zľavového kódu, je potrebné, aby ste ho nezabudli uviesť v nákupnom košíku na našom E-shope ešte v prvom bode “Nákupný košík” a to do poľa s názvom: Vložiť zľavový kupón.

Ako si môžem Puellu objednať?

Naše produkty si môžete objednať na eshope www.PUELLAvone.sk, kde si viete vybrať spôsob dopravy, platby a rôzne varianty našich produktov.

Pri každom produkte uvedené aktuálne údaje, ako: cena, detailný opis vôni , zloženie, spôsob dávkovania a ďalšie nápomocné informácie.

Môžem si objednať aj do zahraničia?

Zásielky posielame iba v rámci EÚ. Navigujeme zákazníka podľa toho z akej je krajiny.

Ked nemame pre tuto krajinu priamo eshop, tak ho v rámci EU posielame na puellascents.com.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Ako prvé realizujeme kontrolu správnosti údajov a obsahu v objednávke.

Následne sa vaša objednávka v sklade kompletizuje, balí a pripravuje na odoslanie.

Po odoslaní balíka do prepravy je zákazník vždy informovany prostredníctvom emailu s trasovacím číslom kde si vie zásielku sledovať, kedy mu bude doručená.

Čo ak je produkt, ktorý som si chcel kúpiť už vypredaný?

V prípade, že je niektorý z našich produktov momentálne nedostupný na sklade, vždy sa snažíme informovať našich zákazníkov o jeho dostupnosti prostredníctvom e-mailu, alebo prostredníctvom našej webovej stránky a sociálnych sietí.

Týmto spôsobom sa chceme uistiť, že budete mať čo najskoršie informácie o dostupnosti produktov, ktoré Vás zaujímajú.

Preto Vám odporúčame aktívne sledovať aspoň jednu z týchto možností komunikácie, aby ste boli vždy včas informovaný.

Môžem objednávku stornovať?

Áno, vašu objednávku vieme stornovať, dokonca aj po jej odoslaní. Peniaze vraciame spät až po potvrdení od prepravcu, že sa zásielka vracie späť k nám.

8 položiek celkom
Späť do obchodu