Čo mám robiť, ak je tovar v balíku poškodený?

Ak zistíte, že tovar v balíku je poškodený, postupujte podľa nasledujúcich krokov, rovnako ako pri reklamácii:

  1. Vyplňte reklamačný formulár na stránke www.puellavone.sk/reklamacie
  2. Pošlite nám fotografiu balíka, ktorý ste prijali a aj fotografiu jeho obsahu. Fotografiu, prosíme, vyhotovte tak, aby bolo vidno každú stranu krabice.
  3. Tovar, ktorý chcete reklamovať, bezpečne zabaľte a odošlite podľa pokynov zákazníckej podpory.

 

Pre detailné informácie navštívte stránku: https://www.puellavone.sk/reklamacny-poriadok/


Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete ďalšiu pomoc, neváhajte nás kontaktovať. Sme tu, aby sme vám pomohli!

Späť do obchodu