Doručenie

Aká je doba doručenia objednávky?

Ak si vytvoríte objednávku na tovar, ktorý je skladom, v pracovný deň do 14.00 hod., zabalíme a odošleme ju ešte v ten istý deň. Balíček bude u vás za 1 – 3 pracovné dni.

Je však potrebné zdôrazniť, že táto doba môže byť ovplyvnená niektorými faktormi, napríklad spracovanie objednávky počas víkendu alebo sviatku, čo si vyžaduje väčšiu časovú náročnosť a spôsobuje dodatočné predĺženie doby doručenia vašej zásielky.

Vždy však minimalizujeme akýkoľvek vplyv na dobu doručenia zásielok.

Aké sú možnosti dopravy?

Vaše objednávky sú doručované pomocou poskytovateľov služieb uvedených na odkaze: www.PUELLAvone.sk/dopravy-platby

Na uvedenej stránke nájdete ďalšie informácie o cenách služieb a možnostiach platby.

Kedy mám nárok na dopravu zadarmo?

Zadarmo je cena doručenia pri objednávkach nad 30 €

Viac informácii a ceny poštovného nájdete tu - www.PUELLAvone.sk/doprava-platby

Ako môžem sledovať moju objednávku?

Po odoslaní objednávky dostanete e-mail s trasovacím číslom a linkom na sledovanie vašej zásielky v preprave.

Aká je cena za dopravu?

Cena prepravy závisí od spôsobu dopravy a platby. Od určitej hodnoty objednávky je preprava dokonca zadarmo.

Viac informácii a ceny dopravy nájdete tu: www.PUELLAvone.sk/doprava-platby

Čo mám robiť, ak mi bol doručený poškodený balík?

Ak vám bol doručený poškodený balík, odporúčame nepreberať ho od prepravcu. Následne vás budeme kontaktovať, aby sme vyriešili túto situáciu.

Čo mám robiť, ak je tovar v balíku poškodený?

V prípade poškodenia tovaru je potrebné kontaktovať našu zákaznícku podporu na tel. +421 905 491 699 alebo e-mailom na support@PUELLAvone.sk.

Pracovníci podpory vám podajú všetky informácie pre postup v prípade poškodeného tovaru.

Čo robiť, ak mi balík nebol doručený?

Ak vám balík nebol doručený, kontaktujte našu zákaznícku podporu, ktorá preverí stav vašej zásielky a následne sa s vami dohodne na opätovnom doručení alebo kompenzácii.

Ako dlho je balík uložený na výdajnom mieste alebo v Z-BOXe?

Vaša zásielka na vás zvyčajne čaká 2 – 3 dni, sú to však informatívne údaje a čas sa môže zmeniť vzhľadom na určité okolnosti.

Informácie o zásielke dostanete e-mailom alebo cez aplikáciu priamo od prepravnej spoločnosti.

Ak potrebujete predĺžiť čas uloženia zásielky, prosíme, kontaktujte prepravnú spoločnosť alebo použite aplikáciu.

9 položiek celkom
Späť do obchodu