Doručenie

Aká je doba doručenia?

Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 14:00 hod. na tovar, ktorý je skladom, vašu objednávku zabalíme a odošleme ešte v daný deň.

Balíček bude za 1-3 pracovné dni u vás.

Je však potrebné zdôrazniť, že táto doba môže byť ovplyvnená niektorými faktormi.

Napríklad, akákoľvek objednávka spracovaná počas víkendu alebo sviatku si vyžaduje väčšiu časovú náročnosť, čo môže dodatočne predĺžiť dobu doručenia vašej zásielky.

Vždy však minimalizujeme akýkoľvek vplyv na dobu doručenia zásielok.

Spôsoby dopravy?

Vaše objednávky doručujeme prostredníctvom služieb Packeta a DPD.

Viac informácii a ceny poštovného nájdete tu - https://www.puellavone.sk/doprava/

Od akej sumy je doprava zadarmo?

Zadarmo je cena doručenia pri objednávkach nad 87,99 €

Viac informácii a ceny poštovného nájdete tu - https://www.puellavone.sk/doprava/

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní vašej objednávky vám zasielame email s trasovacím číslom a linkom na prepravcu, kde si viete sledovať stav vašej objednávky v preprave.

Aká je cena poštovného?

Cena poštovného záleží od spôsobu dopravy a platby. Od určitej hodnoty objednávky je dokonca zadarmo.

Viac informácii a ceny poštovného nájdete tu - https://www.puellavone.sk/doprava/

Čo mám robiť keď mi prišiel poškodený balík?

Pri poškodenom balíku odporúčame balík od prepravcu nepreberat.

Následne vás budeme kontaktovať, aby sme vyriešil túto situáciu.

Neplatí pre objednávky na dobierku.

Čo mám robiť keď mi prišiel poškodený tovar?

Pri poškodenom tovare požadujeme fotografiu vytečenej celej fľaštičky zo strany, na ktorej by bolo vidno koľko vytieklo, resp. výšku hladiny (vo zvislej polohe).

Po overení kamerového záznamu neúplnosti pri balení, bude zakazníkovi poslaný chýbajúci tovar alebo finančná kompenzácia podľa vzniknutej škody.

Čo robiť ak mi balík nebol doručený?

Kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá preverí stav vašej zásielky a následne sa s vami dohodne na opätovnom doručení alebo kompenzácii.

Ako dlho je balík uložený na výdajnom mieste / z-box?

Vaša zásielka na vás zvyčajne čaká dva až tri dni, no ide len o informatívne údaje a čas sa môže zmeniť vzhľadom na určité okolnosti.

Informácie o zásielke dostanete e-mailom alebo cez aplikáciu priamo od prepravnej spoločnosti.

Ak potrebujete predĺžiť tento čas, prosím, kontaktujte prepravnú spoločnosť alebo použite aplikáciu.

9 položiek celkom
Späť do obchodu