Vrátenie tovaru

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
  1. Kliknite na tento odkaz.
  2. Na stránke vyberte možnosť "Odstúpenie od Zmluvy".
  3. Vyplňte krátky formulár s potrebnými údajmi.
  4. Náš tím zo Zákazníckej Linky Vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase s ďalšími pokynmi.


Ak máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadom vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať. Naša zákaznícka podpora je tu pre vás a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek ďalšími otázkami či požiadavkami.

Ako dlho trvá pripísanie finančných prostriedkov za vrátený tovar?

Proces vrátenia finančných prostriedkov trvá zvyčajne 1 – 3 pracovné dni. V niektorých prípadoch môže tento proces trvať dlhšie kvôli spracovaniu bankovými inštitúciami alebo inými platobnými systémami, nie však viac ako 14 dní odo dňa uvedenia potrebných informácií.

Ak finančné prostriedky neboli pripísané na váš účet ani do 14 dní, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu. Radi vám poskytneme ďalšie informácie a pomôžeme s riešením vašej situácie.

Je možná výmena tovaru?

Áno, výmena tovaru je možná. Ak nie ste s produktom spokojní alebo potrebujete inú veľkosť či variant, radi vám pomôžeme s výmenou.

Ako postupovať pri výmene tovaru?

  1. Kliknite na tento odkaz.
  2. Na stránke vyberte možnosť "Výmena tovaru".
  3. Vyplňte krátky formulár s potrebnými údajmi.
  4. Náš tím zo zákazníckej linky vás bude kontaktovať v čo najkratšom čase s ďalšími pokynmi.

Aký je poplatok za výmenu tovaru?

Za výmenu účtujeme štandardný poplatok za dopravu. Viac informácií o cenách dopravy nájdete tu.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky ohľadom výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať. Naša zákaznícka podpora je tu pre vás a radi vám pomôžeme s akýmikoľvek ďalšími otázkami či požiadavkami.

3 položiek celkom
Späť do obchodu